Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Collega Theo van den Bogaart en ik liepen elkaar laatst tegen het lijf in de HU. Ik riep gekscherend: 'Zeg, moeten wij eens niet iets gaan maken over al die jaren onderwijsinnovatie?' Hij pareerde direct: 'Laten we een podcast maken.' Zo geschiedde. Eerst eens uitproberen. Doet de techniek het? Vinden we een lijn? Komt onze eigenheid naar voren? Zit er voldoende kennis in? Spreekt het aan en is het wel relevant? Dat soort vragen.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><strong>1. Waarom maken Theo en Patrick eigenlijk een podcast?</strong></p> <p>Een gesprek over hoe dit zo is gekomen. Op welke manieren dat dan allemaal kan en hoe het verder moet? Voorbeelden van podcasts ten over. En ons netwerk in de HU is groot zat.</p> <p><strong><!-- z-media 10026 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></strong></p> <p> </p> <p><strong>2. De HU heeft een <a href="https://www.hu.nl/ambitieplan-hu-in-2026-wie-we-zijn-wat-we-kunnen-en-wat-we-willen">nieuw ambitieplan</a>. We komen niet verder dan de vormgeving van de voorkant.</strong></p> <p>Maar daar is dan ook wel heel veel over te zeggen. Of naar aanleiding daarvan is veel te vertellen in elk geval. Ondertussen proberen we niet te klinken als PR-mensen. Dat gaat vrij gemakkelijk. We bespreken zo'n beetje elk HU-gebouw wel. Delen favoriete plaatsen. Linken wat we tegenkomen aan innovatief onderwijs. Delen kritiek op hoe sommige opleidingen hun ruimtes inrichten. Het gaat over hoogtevreesmomenten en schrijven op ramen.</p> <p> </p> <p><!-- z-media 10027 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p><!-- z-media 10028 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p><!-- z-media 10029 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} -->UPDATES EN VERBETERDE VERSIES VOLGEN </p> <p> </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
doelvanpodcast - 14_12_2019, 13.17.mp3
podcast2-HU-ambitieplan.mp3
HU-ambitieplan.jpg
HL15_op_een_maandagavond.jpg
voeg een mediabestand toe
Item
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren