Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
1. In deze learning wil ik op zoek hoe ik een eerder ontwikkeld reflectie kaartsysteem kan door ontwikkelen binnen een actuele onderwijssetting en context of kan verbinden en in een nieuwe vorm gieten. 2. Binnen deze learning wil ik onderzoeken hoe ik maken en delen daarvan binnen de onderwijszetting kan vergroten. (Een makend onderwijsconcept( waarin maken en relfecteren centraal staan en besluiten worden uitgesteld) 3. Het constante en het veranderlijke onderzoeken binnen beoordelingen en procedure.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>De afgelopen weken zijn vruchtbare weken geweest. ik heb mijzelf n.a.v. vorige sessie een permissie gegeven en een weer in het leven geroepen( 1. ik mag als docent ook altijd maken binnen elk mogelijke context. , ik mag ideeën van anderen altijd gebruiken mits ik de successen deel met de maker )Ik heb vanuit die twee permissies een les gedaan waarin we in verschillende groepjes samen met studenten zijn gaan doormaken op een ingebracht werk. Het doel was de studenten voedsel te geven van waaruit ze verder konden. De studenten kregen de mogelijkheid om de makers iets te vragen of niets vragen en gewoon te kiezen welke tekening ze interessant vonden om te gebruiken voor de verdere ontwikkeling van het werk. Met deze sessie heb ik ook een sessie binnen eigen maken aangepakt. Waardoor ik dat wat ik altijd tegen studenten zeg mezelf ook kan bieden. Namelijk alles heeft waarde het is de vraag welke waarde heeft wat binnen welke context en wat betekend dat voor de vervolgstappen.</p> <p> </p> <p> </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
IMG_0819.jpg
IMG_0821.jpg
IMG_0864.jpg
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren