Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Op mijn hurken zit ik bij het draadje dat ik heb gespannen tussen twee stoelen. Bij het binnenkomen in het lokaal waren er al twee mensen bijna over gestruikeld. Het is 16 mei, de dag waarop we een aantal gasten hebben uitgenodigd om met ons de werkplaats Muzisch Onderzoek in te duiken. Samen met Jos en Robin heb ik de sessie ‘Spelen op de Rand’ voorbereid. Het draadje heb ik daar gehangen om ‘de rand’ te representeren. De rand, de grens. Tussen aan de ene kant dat wat we weten, het bekende, en aan de andere kant het onbekende, het onverwachte. Het draadje gebruik ik in een werkvorm over het dilemma dat mij bezighoudt: hoe kan ik me op die grens tussen weten en niet-weten bewegen, en tussen zekerheid en onzekerheid. Hoe vind ik een balans tussen houvast en vrij verkennen in mijn onderzoek naar Research through Design projecten? Kunnen de muzen me daarbij helpen? Lees verder in het bijgevoegde pdf!
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
BLAD Marieke Zielhuis.def.pdf
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren