Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Dit onderzoek richt zich op de manieren waarop kunst met ons kan spreken en wij in gesprek kunnen gaan met kunst. Uitgangspunt is dat kunst werkt. Dat kunst een werking heeft en daarmee uitdrukking geeft aan iets waarover we, als we willen, in gesprek kunnen gaan. Hoe een dergelijk gesprek kan verlopen is het aandachtspunt van dit onderzoek. De aanleiding is de constatering dat onderwijs de nadruk legt op een bepaalde interpretatie van de werking van kunst. Die interpretatie wordt gestuurd door een cultuur- en kunsthistorische blik. Die blik komt terug in eindtermen voor de examens in de kunstvakken. Die cultuur- en kunsthistorische blik is een manier om naar kunst te kijken. De cultuur en de tijd waarin werk is ontstaan spelen uiteraard een rol in de betekenis die in kunst aanwezig is. Kunst spreekt echter meerdere talen. De mogelijkheden benutten van de manieren waarop we met kunst kunnen spreken en kunst met ons is de uitdaging. Vanuit de overtuiging dat we in gesprek met kunst veel kunnen leren over onszelf.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Tekst
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren