Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Willemijn is programmaleider van het programma Whole Child Development, een samenwerking tussen vier lerarenopleidingen, tien scholen, stichting NIVOZ en Porticus. Een centrale vraag in de werkplaats is: hoe verhoudt muzisch werken zich tot whole person development?
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p> </p> <p><strong>Context</strong></p> <p><span style="font-weight:400; ">Ik werk vanuit stichting NIVOZ aan breed vormend onderwijs dat recht doet aan de ontwikkeling van </span><em><span style="font-weight:400; ">alle</span></em><span style="font-weight:400; "> aspecten van het menszijn van alle kinderen (whole child development). Onderwijs dat denken, willen en voelen integreert, dat kansen schept, ook voor die kinderen die in moeilijke omstandigheden opgroeien. Daaraan werken we in een vierjarig programma, waarin we samen leren, onderzoeken en onderwijs ontwikkelen voor kinderen, leraren en schoolleiders. Samenwerking tussen vier (nieuwe) lerarenopleidingen en tien scholen, verenigd door hetzelfde verlangen voor kinderen en onderwijs en tegelijkertijd geheel eigen. Ik heb in het programma de rol van programmaleider. In die rol is het voor mij belangrijk verbindend te zijn, helder in de koers en het proces en ruimtegevend voor eigenheid van de partners.</span></p> <p> </p> <p><strong>Ambitie en opgave</strong></p> <p><span style="font-weight:400; ">Samenwerking tussen de verschillende partners in het programma; lerend, duurzaam en congruent aan de ambitie van het programma (WCD). Een leergemeenschap die vanuit gedeelde waarden werkt, en waarin de waarden voorop staan in het ontwikkelen, onderzoeken en leren. De onderzoeksvraag om deze ambitie te verwezenlijken: hoe kan muzisch werken bijdragen aan waardegericht en duurzaam samenwerken, <em>en</em> bijdragen aan whole person development?</span></p> <p><br /><span style="font-weight:400; ">Een tweede ambitie is dat wat we leren in die samenwerking </span><em><span style="font-weight:400; ">publiek</span></em><span style="font-weight:400; "> te maken, op een manier die raakt, inspireert en tot eigen handelen aanzet.</span></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren