Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Kunst en creatief makerschap staan dichtbij persoonlijke ontwikkeling. Kunst en maken zet ik in mijn werk als trainer/coach in als middel om meer over jezelf en de wereld om je heen te begrijpen. Makerschap gebruik ik dus als een ingang om vragen te stellen, te onderzoeken, in beweging te komen en je volste potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Wat kan deze maakkracht betekenen voor de wereld buiten jezelf? In het contact met de ander, in de maatschappelijke en professionele context? De huidige maatschappij is continu in verandering en we kunnen niet meer voorspellen hoe ons werkveld er in de toekomst uit gaat zien. De complexe en dynamische vraagstukken waar we mee te maken hebben noodzaken ons om mee te veranderen. Ze vragen om onderzoekend vermogen, anders kijken, creativiteit en zelfsturing. Innovatie is daarbij het toverwoord. Niet alleen in het beleid van een organisatie, maar vooral ook bij de mensen die werkzaam zijn in deze organisatie. En welke betekenis kan maakkracht hierin hebben? In dit artikel onderzoek ik aan de hand van een praktijkvoorbeeld op de Christelijke Hogeschool Ede de kracht van makerschap, zowel voor de ontwikkeling van (aankomend) professionals, als van de organisatie zelf. Hoe kunnen kunst en makerschap daarbij van betekenis zijn? En hoe kan daarmee het innoverend vermogen van studenten, onderwijsprofessionals én van de organisatie worden vergroot?
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><!-- z-media 11175 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --><!-- z-media 11583 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
BLAD Anke den Borne.def
11175.jpg
voeg een mediabestand toe
Artikel
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren