Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
In mijn eerste jaar aan de Toneelacademie in Maastricht stond ik, in degelijk kostuum, op het podium en onderging de psychologische diepgang van Shakespeare’s en Ibsens personages. In het tweede jaar ontdeed ik mij van theatrale vertellingsbogen in een performance waarin ik naakt over de Coolsingel in Rotterdam liep. Zonder te spreken filmde ik de reacties van voorbijgangers. In het derde jaar implementeerde ik mijn performance als fremdkörper in een voorstelling van de Veenfabriek in de V&D. Ik maakte mijzelf onherkenbaar door een grote witte doos over mijn hoofd en romp te zetten. Het enige wat het publiek zag was een object met mijn benen in witte panty op roden hakken. Ik studeerde af met een tentoonstelling van objecten die mij, of een stuk van mijn verhaal, representeerden. De speler was niet langer fysiek aanwezig
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><!-- z-media 11191 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --><!-- z-media 11580 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
BLAD Marjolijn Zwakman.def
11191.jpg
Puprose Reporting
Eindrapportage Purpose Reporting kopie.pdf
voeg een mediabestand toe
Artikel
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren