Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
stukje over 'de cello meenemen in het werk'. de cello die begeleidt als mensen denken en schrijven. de cello die speelt bij binnenkomst. wat dat 'begeleiden' dan is. wat voor 'kunst'. Vergelijken met basso continuo in de muziek. Becijferde bas traditie. Dragen van de muziek. adem. gesprek met Harry Kunneman en het slot. Op welke manier op de voorgrond treden, het toneel betreden. Zit ook een stijl en een rol aan vast. Ik ben nu eenmaal cellist.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Artikel
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren