Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>Ik ben geïnteresseerd in de vraag hoe ik studenten kan begeleiden in hun ontwikkeling tot spelende makende theaterdocent. Ik werk met studenten op de vloer en laat ze steeds schakelen tussen de rol speler, begeleider, maker, observant. We werken op meerdere lagen en er is een rechtstreekse lijn met de eigen lespraktijk van de studenten.</p> <p>Onderzoeksvraag:<br />Hoe kan ik reflectie integreren in het werk op de vloer?</p> <p><span class="s1">Mijn onderzoek speelt zich af in mijn methodieklessen:</span></p> <p>- Ik werk aan werkvormen om docenten-in-opleiding lessen te laten bouwen. Ik vind het een mooie gedachte om mijn les als werkplaats te zien waar met allerlei gereedschappen (werkvormen, spel, feedback-methodes) gebouwd kan worden aan lessen/scenes/opdrachten/groepen.</p> <p><span class="s1">- Ik ben op zoek naar vormen van reflecteren op de vloer. </span><span class="s1">Is er een tussenvorm te bedenken tussen <em>reflection in action </em>en <em>reflection on action</em>? (uit het boek van Schön)</span></p> <p><span class="s1">- Per les beschrijf waardevolle anekdotes en ik onderhoud een briefwisseling met Brechtje. Zij werkt met dezelfde groepen studenten. O</span><span class="s1">ok vraag ik studenten te schrijven over de link tussen de HKU-lessen en de lessen op de stageschool.</span></p> <p class="p1"> </p> <p>Op de tweedaagse zou ik graag mijn idee over een werkplaats voorleggen en van collega's input krijgen op de inrichting hiervan. Daarnaast kan ik nog hulp gebruiken bij het aanscherpen van mijn onderzoeksaanvraag.</p> <p><!-- z-media 4371 {"align":"block","size":"middle","crop":"","link":""} --><!-- z-media 4370 {"align":"block","size":"middle","crop":"","link":""} --><!-- z-media 4369 {"align":"block","size":"middle","crop":"","link":""} --><!-- z-media 4368 {"align":"block","size":"middle","crop":"","link":""} --></p> <p> </p> <p><!-- z-media 4004 {"align":"block","size":"middle","crop":"","link":""} --></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
Duiken.jpg
IMG_0408.JPG
IMG_0409.JPG
IMG_0431.JPG
IMG_0437.JPG
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren