Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Ik combineer ruim 25 jaar muzieklessen geven met een grote belangstelling voor didactiek, groepsprocessen en kennisoverdracht. Dat laatste breng ik de laatste 5 jaar in de praktijk door bijscholing te geven aan docenten in kunstvakken. De bijscholing voor docenten bestaat uit de volgende cursussen: - Didactiek van de groepsles - Ik heet niet dom! (over omgaan met 'moeilijke' leerlingen) - Gedrag en leerstoornissen - Gedragsmoeilijkheden - Speciaal gedrag - Oriëntatie op de basisschool Ook verzorg ik geregeld studiedagen en inspiratiedagen aan het begin van een nieuw seizoen. In vervolg op de didactiek cursus heb ik op verzoek van de Zeeuwse Muziekschool een plan ontwikkeld waarin docenten in een kleine groep begeleid worden bij het bedenken en uitvoeren van groepslessen. Ditzelfde concept draait inmiddels ook in Limburg en Brabant, waar ik meteen uitvoering geef aan de volgende stap: coaching on the job. Daarnaast ben ik voor het 2e jaar gastdocent aan de conservatoria van Arnhem, Zwolle en Enschede. Ik draag zo bij aan de scholing van toekomstige muziekdocenten die bekend moeten raken met de nieuwe manier van lesgeven die zich in rap tempo in Nederland aan het ontwikkelen is. En om dit alles levend te houden geef ik nog steeds les aan groepen, op basisscholen en binnen Triade, centrum voor kunsteducatie in Den Helder. Met schaatslessen en fitness looplessen aan groepen als uitstapje!
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren