Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
In mijn werk als zangcoach werd ik nieuwsgierig naar hoe ik studenten met faalangst, stress en motivatieproblemen beter kon helpen. Ik ben toen een opleiding gaan volgen tot faalangstreductietrainer volgens de Lefgastenmethode van Pia Crul, waarin ik me verdiepte in hoe ons brein werkt: waardoor raak je geblokkeerd, waar komt de bovenmatige stress vandaan, welke gedachtes helpen je niet en wat motiveert je juist? Sinds het afronden van die opleiding ben ik constant op zoek naar hoe ik de studenten van het Utrechts Conservatorium het beste kan helpen met de kennis en vaardigheden die ik inmiddels in huis heb. Welke vorm werkt het beste? Hoe bereik ik zoveel mogelijk studenten? Voor wie is dit nog meer interessant?
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren