Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
We starten de avond met fungisoep om de ontmoeting te versterken. Dan stappen we in een carrousel van vier verschillende artistieke werkvormen en vertrouwen dat daar iets moois uit ontstaat.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>Door de belofte van een kop soep met broodje met humus en heksenkaas, is iedereen lekker op tijd en kan Hanke stipt om 19u de aftrap doen. We kauwen nog wat na als we het fungi-filmpje bekijken. In twee groepen van zes verdelen we ons over de ruimtes ‘beeld’ en ‘poëzie’. Na een kwartier wisselen we om. Dan volgen de ruimtes met ‘bewegen’ en ‘geluid’. We nemen ruim pauze, de sfeer is ontspannen. Tot slot delen we enkele observaties en maken we het begin van een persoonlijke reflectie op de avond, het ons bekende ‘rijke A4’.</p> <p>Voor mij voelt deze fungi-avond als een mini-festival. Het is alsof we door het gestructureerde programma een gezamenlijk venster hebben gecreëerd, een strak geregisseerde en daardoor nog sterker gedeelde ervaring. Er is een nieuwe basis gelegd om met elkaar aan de slag te gaan. We hebben woorden gevonden, beelden, bewegingen en klanken. Die werken op elkaar in en door. Op intuïtief niveau hebben we een gezamenlijk veld gecreëerd en piketpalen geslagen om het te markeren. Iemand noemt het een ‘gewortelde stilte’.</p> <p>Alain vraagt zich tenslotte af ‘Hoe zouden leerlingen dit doen? Wat hebben mensen nodig om hier in te stappen?’ Mooie vervolgvragen.</p> <p><strong>Top 3 inzichten van de avond</strong></p> <ol> <li>Zelf de context - mogen - veranderen geeft een sterke ervaring en gevoel van regie</li> <li>Een helder kader geeft vrijheid en maakt ruimte voor creativiteit</li> <li>Door verschillende artistieke ingangen te gebruiken, leren we elkaar beter kennen en ontstaat er een gezamenlijke vertrouwensbasis om op door te bouwen</li> </ol>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
basis leggen
Aan de soep
Aan de soep 2
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren