Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
In 2006 studeerde ik af aan de HKU als bassist en componist en sinds 2008 geef ik er les: basles, compositieles, ensembles, onderzoek, muziekanalyse, solfège, study coaching: ik ben drie dagen actief op het Utrechts Conservatorium. Het onderwijs maakt vele vragen los: over het spelen, het maken van nieuwe muziek, over luisteren, vertellen en leren, samenwerken, onderzoek, persoonlijke ontwikkeling, over vragen stellen... De laatste jaren stel ik mezelf zoal de vraag hoe een cartografisch perspectief (de blik en de werkwijze van de cartograaf) ons kan helpen als musicus, kunstenaar. Wat kunnen we leren van kaartenmakers? Wat communiceert een kaart en welke beperkingen nemen we voor lief? Hoe stuurt een kaart onze aandacht en onze blik op de wereld? Welke kaarten voeden onze fantasie en kunnen we gebruiken bij technieken als imagining en het ontwikkelen van het (auditief) voorstellingsvermogen? Als kaartenverzamelaar ben ik een verkennende zoektocht begonnen en probeer ik met musici en studenten steeds meer kaarten te ontwikkelen en oude kaarten opnieuw te bekijken.
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren