Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Met deze reflectie vorm ontstaat een prachtige zowel narratieve als analytische verslaglegging van een sessie waarin alle individuele stemmen hoorbaar blijven. De meerstemmigheid zet zich door en verdiept zich. Hij kost een half uur tot een uur maar dan heb je ook echt iets in handen. Als je heel weinig tijd hebt om er in te stoppen is 20' ook te doen.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p> </p> <p><strong><!-- z-media 857 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false} --></strong></p> <p><strong>Hij gaat zo:</strong><br />(lees de aanwijzingen eerst even in geheel door voordat je begint)</p> <p><em>1- wat heeft je geraakt?</em> <br />Maak tien verschillende punten waarin je de belangrijkste ervaringen/ gebeurtenissen/ zinnen van onze sessie laat herleven in tekst. De bedoeling is om dicht te blijven bij wat er feitelijk gebeurde of gezegd werd en dat als het ware 'nog eens' te doen maar nu door te schrijven. Niet teveel uitzoomen in beschouwing. Wat waren voor jou die tien momenten waarin 'het' gebeurde, die je geraakt hebben of waar het voor jou om draaide? De tien punten maken het mogelijk om ook verschillende 'stemmen' in jou aan het woord te laten.</p> <p><em>2- wat was jouw vraag?</em><br />Als je dat gedaan hebt ga dan eens na wat voor jou eigenlijk 'de vraag' is in de thematiek waar we mee bezig zijn en in hoe we met elkaar werken. Je leest je punten die je net hebt opgeschreven nog eens door en kijkt wat die kunnen bijdragen aan het formuleren van jouw vraagstelling, invalshoek of fascinatie. Wat wil ik eigenlijk weten? Waar ben ik op uit? Dat is het soort vraag die je jezelf in stap twee stelt</p> <p><em>3- wat concludeer je?</em><br />Dan in de derde stap geef je pas toe aan meer concluderende/ agenderende/ ondernemende/ ontwikkelende opmerkingen. Wat word jou duidelijk? Waar zet het je toe aan? Komt er een volgende stap uit? Hoe gaat het verder?</p> <p><em>4- wat is jouw motto/intro/ bron?</em><br />Tenslotte overzie je het geheel en bedenk je wat een goed citaat kan zijn als een soort motto of intro om er boven te zetten. In de sessie kwam ik bijvoorbeeld op het werk van Bohm en las Nirav een gedicht voor. Wat is voor jou zo'n bron die wordt opgeroepen door ons werk? Zet een citaat daaruit tenslotte bovenaan de tekst. Mogelijk met enkele zinnen toelichting.</p> <p><em>5- delen</em><br />Na afronding stuur je de reflectie naar de andere groepsleden. De spelregel is dat je ontvangen reflecties pas mag lezen als je de jouwe hebt gemaakt!</p> <p> </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
isis 36
isis 24
isis 3
voeg een mediabestand toe
Werkvorm
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren