Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
De retorica en het spreken in publiek wordt als een kunstvorm gezien, misschien wel het eerste ambacht dat na dat van dichter als zodanig gewaardeerd wordt in het oude Griekenland. In een tekst 'Tegen de sofisten' van de Griekse redenaar Isocrates (436-338 v.Chr.) staat een zin waarin hij de 'artistry' van de redenaar beschrijft, wat het vraagt van studenten en van docenten. Er klinkt een ideaalbeeld van de perfecte redenaar door die de leraar als model voorleeft. Deze leraar is volgens Isocrates dus feitelijk zelf een kunstenaar.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><!-- z-media 12444 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p><!-- z-media 12445 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p><!-- z-media 12446 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p><!-- z-media 12447 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p><!-- z-media 12448 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
epimeleia_onderwijs_isokrates.001.jpeg
epimeleia_onderwijs_isokrates.002.jpeg
epimeleia_onderwijs_isokrates.003.jpeg
epimeleia_onderwijs_isokrates.004.jpeg
epimeleia_onderwijs_isokrates.005.jpeg
voeg een mediabestand toe
Item
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren