Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Voorbereiding voor deze oefening is een artefact of bron mee te nemen die inspireert. Met het artefact in de hand wordt "het heden" stapsgewijs gevolgd.
Bestand / mediainhoud
Mediabestand toevoegen
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><strong>Wall Of Wonder - heden</strong></p> <p> </p> <p>Vorm een groep van zes personen en vorm daarbinnen drie duo’s</p> <p> </p> <p>1. Schrijf in stilte over de volgende vragen (gebruik het kader hieronder)</p> <p><em>Wat verbindt jou momenteel met je werk, met de ander en wat en wie geeft je energie daarvoor?</em></p> <p><em>Wie en wat inspireert je in je werk? </em></p> <p><em>Wat gaat er goed in je werk en in relatie met collega's?</em></p> <p><em>Welke waardering kreeg je recentelijk voor/tijdens je werk en wat doet het met je?</em></p> <p><em>Welke belangrijke (werk)ervaring in het recente verleden is van waarde voor je?</em>.</p> <p>[10min]</p> <p> </p> <p>2. Deel <em>in duo’s</em> je artefact/bron. Vertel over de bron en leg verband je geschreven verhaal</p> <p>[2 x 10 min]</p> <p> </p> <p>3. Laat de dialoog op je inwerken en verzamel maximaal drie waardevolle recente ervaringen en/of gebeurtenissen op het gebied van je werk aan HKU. Vang vervolgens elke ervaring/gebeurtenis in één woord of beeld en schrijf/teken elk woord of beeld op een memo-sticker.</p> <p>[10 min]<!-- z-media 1428 {"align":"left","size":"middle","crop":"","link":""} --></p> <p> </p> <p>4. Plak je memo’s op de <em>Wall of Wonder</em> onder het tijdvak ‘heden’. Neem vervolgens even de tijd om elkaars memo’s te lezen.</p> <p>[5 min]</p> <p>5. Switch van ‘Wall’ om de opbrengsten van de andere groep te bekijken.</p> <p>[5 min]</p> <p> </p> <p>De ervaringen worden plenair nabesproken</p> <p>[10 min]</p> <p> </p> <p> </p> <table border="0"> <tbody> <tr> <td width="460"> <p>ERVARINGEN / GEBEURTENISSEN</p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> </td> </tr> </tbody> </table> <p>Naam:</p> <p>29 juni 2015</p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
Powwow 29 juni 2015-heden
voeg een mediabestand toe
Document
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren