Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Bestand / mediainhoud
Mediabestand toevoegen
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>1. Schrijf in stilte over de volgende vragen (gebruik het kader hieronder)</p> <p><em>Stel alles is mogelijk: welke dromen heb je aangaande je werk op HKU (… welke uitdagingen ga je aan, welke werkreizen maak je, welke ontwikkeling ga je aan, welke wensen komen uit, doe je dat alleen of samen….)?</em></p> <p>[10 min]</p> <p> </p> <p>2. Deel dit in duo's</p> <p> </p> <p>3. Verzamel maximaal drie waardevolle ervaringen en/of gebeurtenissen in de toekomst op het gebied van leren en/of werken. Vang vervolgens elke ervaring/gebeurtenis in één woord of beeld en schrijf/teken elk woord of beeld op een memo-sticker.</p> <p>[10 min]<!-- z-media 1427 {"align":"left","size":"middle","crop":"","link":""} --></p> <p> </p> <p>4. Plak de memo’s op de Wall of Wonder onder het tijdvak ‘toekomst’. Neem vervolgens even de tijd om elkaars memo’s te lezen</p> <p>[10 min]</p> <p> </p> <p>5. Neem vervolgens nogmaals aandachtig de inhoud van je eigen memo’s op vanaf ‘verleden’ via ‘heden’ tot en met ‘toekomst’ en zoek verbanden</p> <p>[5 min]</p> <p>6. Vorm een groep van zes personen. Vertel om beurten aan de groep iets over de verbanden die je ziet ontstaan tussen de verschillende (piek)ervaringen in de verschillende tijdvakken. Deel als luisteraar de muzische associaties die bij je opkomen bij de verhalen van de ander (een beeld, muziekstuk, tentoonstelling, tekst, beweging, voorstelling…..). Noteer bruikbare associaties die je zelf toebedeeld krijgt.</p> <p>[30]</p> <p> </p> <p>De ervaringen worden plenair nabesproken</p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
powwow 29 juni 2015-model Jos
voeg een mediabestand toe
Document
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren