Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Een van de doelen van het lectoraat is om onderzoeken/resultaten/bijeenkomsten openbaar te laten zijn en ze te presenteren. Hiervoor hebben wij komend jaar de Maitland Late sessies en de dag van de Muzische Professionalisering.
Bestand / mediainhoud
Mediabestand toevoegen
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><strong>Maitland Late</strong></p> <p>Bij de Baak in het Maitland theater vindt als het ware door de organisatie van de Maitland Late Sessies het Studium Generale van het lectoraat Muzische Professionalisering plaats. We maken daar verbindingen tussen de interne en de externe wereld, tussen organisaties en onderwijs. Het is een continue vitrine van wat wij doen en wat ons bezighoudt.</p> <p>Op de 28e werken we aan deze Maitlandsessies, die komend jaar (bijna) elke dinsdagavond (van 16:00-22:00, vanaf 22:00 komen gasten van het landgoed een half uur luisteren/meedoen/kijken) door ons worden gevuld. Bart heeft al een groot aantal van deze sessies georganiseerd. Het resultaat daarvan is zichtbaar op www.collectie.cc Hij werkte toen met een script waarin een Baaker, en een of meerdere kunstenaars een werkten rondom een bepaald thema.</p> <p>Het lectoraat geeft alle onderzoekers de mogelijkheid om in het kader van zijn/haar eigen onderzoek een Maitland Late sessie te vullen. Dat hoeft niet op de manier te gaan zoals bij collectie.cc zichtbaar is. We willen juist ook andere vormen ontwikkelen. De aanleiding voor de invulling van een sessie kan<em> een Vorm, een Gast of een Partner zijn. </em></p> <p>Een aantal voorbeelden:</p> <p>Via een <strong>Vorm</strong>: Godfried, Annelies en Bart zijn bijvoorbeeld geïntrigeerd door de Bohm- dialoog. Zij zouden dit ongestructureerde gesprek van 3 uur vorm kunnen geven in een Maitland late Sessie met bekenden en onbekenden</p> <p>Via een <strong>Gast</strong>: ik (Carolien) sprak afgelopen week een gepensioneerde oom die zijn levenslang veteranengroepen dmv therapie heeft begeleid. Ik bedacht dat hij een goede persoon zou zijn om samen te werken aan de werking van groepsdynamiek in het onderwijs/klassen.</p> <p>Via een<strong> Partner</strong>, die je meer wil betrekken bij je onderzoek/kring/lectoraat. Een voorbeeld: Patrick van der Hijden zit in de kring van Staging Leadership van Godfried. Hij organiseert voor het Nationaal Toneel gesprekken. Met hem en het Nationaal Toneel zouden we een Maitland Late sessie kunnen maken. </p> <p>Als je je eigen onderzoek beziet in combinatie met een Maitlandsessie, <em>wat of met wie komt er dan bij je boven?</em></p> <p> </p> <p>II <strong>Directeurendiner</strong></p> <p>Op 6 oktober vindt er het directeurendiner in samenspraak met praktijkonderzoekers plaats, waarin het lectoraat met de directeuren van schools en expertisecentrum reflecteert op de impact van de praktijkonderzoeken op de organisatie of op de schools/expertise centrum/etc. Ook dit bereiden we op de 28e augustus al muzisch werkende voor. </p> <p>- <em>wat is de opdracht van jouw directeur voor jouw onderzoek?</em></p> <p><em>- hoe past jouw onderzoek in een groter verband van je school/afdeling/organisatie? Waar draag jij aan bij met je onderzoek?</em></p> <p><em><a title="Associatief Schrijven" href="http://www.musework.nl/page/795/associatief-schrijven">Schrijf Associatief</a> over bovenstaande vragen en neem een metafoor/beeld/etc mee. (associatief schrijven lijkt ons de passende werkvorm om voor jezelf van tevoren al wat meer zicht te krijgen op waar je met je onderzoek staat in de grotere context van onderwijs/organisatieontwikkeling) <br /></em></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Document
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren