Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Het lectoraat bestaat niet zonder de participatie van praktijkonderzoekers van de Schools van HKU, van de Baak en van externe partners. De centrale onderzoeksvraag, die in alle afzonderlijke onderzoekstrajecten op eigen wijze wordt onderzocht, luidt: Hoe is het muzische/het kunstzinnige inzetbaar bij professionalisering van docenten & opleiders? Hieronder een korte beschrijving van het onderzoek en de betreffende partner waar het lectoraat mee samenwerkt.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Collectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren