Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
We speelden dat ze er waren, de commissie professoren die de vragen stelden over het muzische. We beantwoordden die vragen vanuit onze eigen les-, werk- en onderzoekspraktijk.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<blockquote class=""> <div class=""> <div class=""> <div class="">In de ochtend hebben Falk, Annelies en Myrthe hun bijdrage voorgelezen en daarna hebben we daarover een diepgaand gesprek gevoerd met iedereen die aanwezig was.</div> <div class="">Voor hen die er niet waren:</div> <div class="">Annelies, Myrthe en Falk brachten hun antwoord op de opponenten in, lazen het voor.</div> <div class="">we spraken over wat we ons daarin raakte</div> <div class="">we noemden voorbeelden uit de praktijk: de herkenning, de moeilijkheid, dat wat schuurt etc, de vragen en behoeftes die het oproept.</div> <div class="">Bart zette ervanuit zijn boek een theoretische verhandeling naast en vulde aan. </div> </div> </div> </blockquote> <blockquote class=""> <div class=""> <div class="">Zo kwamen op een aantal thema's waar we verder mee willen gaan: je beroepsprofiel en over het feit dat je daar muzisch naar kan kijken, we hebben het over organiseren gehad: het muzische geeft een ander beeld op organisaties door o.a. kringen maken. Als derde spraken over de moeite van betrokkenheid krijgen in je krijgen: we spraken over de economie van de gift: de uitnodiging is om iets te geven ipv te vragen. Ook de spanning tussen open werken en beoordelen kwam ter sprake: we willen serieuzer werk maken om feedback en beoordeling ter discussie stellen gekoppeld aan het muzische. En als laatste voegde Til nog haar ideeen toe om het denken over educatie te versterken door naast Gadamer John Dewey te plaatsen.</div> </div> </blockquote> <p> </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Achteraf
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren