Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Hoe kunnen de kunsten bijdragen aan 'presencing' en het ontvouwen van de 'emerging future' zoals beschreven in de U-theory van Jaworski en Scharmer? Door Elisabeth Bogaard (coach en trainer Ik en de Anderen) en Bart van Rosmalen (van origine cellist, theatermaker en lector) in samenwerking met een initiatiefgroep bestaande uit: Paula Kolthoff (Embodied Learning), Henk-Jan Hoefman (Zin en Beweging voor Barmhartigheid), Marjorieke Glaudemans (kunstenaar en auteur van “Is er ruimte in de gevestigde orde”). Hanke Drop (senioronderzoeker lectoraat MP) en Roy Vranken (directeur ZIN en trainer ik&de anderen)
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren