Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p class="p1"><span class="s1">Dag Allen, </span></p> <p class="p2"> </p> <p class="p1"><span class="s1">Na onze sessie Artlab van afgelopen vrijdag de opdrachten voor komende vrijdag.</span></p> <p class="p1"><span class="s1">1- doe komende week een (kleine) <strong>interventie</strong> in je lesgeven, in je makerschap of in je (andere) werk. Laat je inspireren door tekst, werkwijzen, gebeurtenissen in Artlab 2. Waar zet het jou toe aan? Hoe breek jij met een kleine stap door je eigen gewoonte? Laat het, als je je interventie bedacht of gedaan hebt, aan de anderen weten (groepsapp?, facebook? of live?). Daarmee breng je elkaar op ideeën. </span></p> <p class="p3"> </p> <p class="p1"><span class="s1">2- <strong>lees</strong> pagina 15 t/m 29 uit het boekje overpeinzingen van Marcus Aurelius. <a href="http://www.musework.nl/nl/media/inline/2015/4/2/marcus_aurelius_overpeinzingen_pfd.pdf"><span class="s2">http://www.musework.nl/nl/media/inline/2015/4/2/marcus_aurelius_overpeinzingen_pfd.pdf</span></a> Volg Marcus Aurelius na en <strong>schrijf </strong>voor je zelf een lijstje (minimaal tien) uit van mensen van wie je iets geleerd heb. Probeer in de korte beschrijvingen telkens te vangen waar het precies om draait bij de persoon die je beschrijft. Het is een prachtige manier om de ‘waarden’ van waaruit je leeft en werkt te onderzoeken.</span></p> <p class="p1"><span class="s1"><strong>Schrijf</strong> dan een <strong>korte dialoog </strong>(scene), van maximaal 500 woorden tussen<strong> </strong>twee of drie van de personages uit jouw lijst waarin hun kwaliteiten (al dan niet in spanning) naar voren komen. Neem jouw tekstje mee naar Artlab 3.</span></p> <p class="p2"> </p> <p class="p1"><span class="s1">Gasten: voor de sessie van komende vrijdag heb ik twee gasten (uit de kring van aan de master Kunsteducatie verbonden docenten) uitgenodigd om met ons mee te doen. Dat zijn <strong>Paul de Vries en Loyda van der Vlist</strong> beiden ook betrokken bij de opleiding docent theater. Met zijn drieën werken we vrijdag mee aan het verdiepen, hoorbaar en zichtbaar maken van de teksten waar jullie mee komen en aan de reflecties die dat oproept. </span></p> <p class="p2"> </p> <p class="p1"><span class="s1">3- Graag breng ik tenslotte kort in herinnering dat: </span></p> <ul class="ul1"> <li class="li1"><span class="s1">we stapsgewijs toewerken naar een slotmanifestatie (datum nader te bepalen) over het centrale thema ‘de docent als maker, de maker als docent’. Daar nodigt ieder van ons dan een drie- tot viertal gasten bij uit.</span></li> <li class="li1"><span class="s1">de toetsing bij Artlab ligt in de combinatie van deelname, doen van de opdrachten en maken van zelfbeoordeling. We komen daar nog nader over te spreken. </span></li> </ul> <p class="p2"> </p> <p class="p1"><span class="s1">Goed om instrumenten en materialen volgende keer weer bij de hand te hebben.</span></p> <p class="p2"> </p> <p class="p1"><span class="s1">Met hartelijke groeten van Bart van Rosmalen </span></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
Artlab 20150125
voeg een mediabestand toe
Vooraf
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren