Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><strong>Lees- en werkwijzer voor MP als praktijkboek: <br /></strong><span>Lees het boek met in je achterhoofd de concrete casuïstiek van jouw werk, onderzoek of opdracht. In de vier kwaliteiten vertellen, spelen, maken en delen waarin Muzische Professionalisering wordt uitgewerkt liggen </span><em>aanwijzingen </em><span>besloten voor het concreet ontwerpen en vormgeven van leer- en werkprocessen. Als je de muzische dimensie wil versterken dan betekent het alle vier de kwaliteiten aanwakkeren.</span><strong> </strong><span>Ze laten zich in een kwadrant denken: </span><br /><br /><span>Vertellen Spelen</span><br /><br /><span>Maken Delen </span><br /><br /><span>Lees het boek als praktijkboek als volgt: Lees na hoofdstuk 3 (vertellen) uit hoofdstuk 9 de inleiding en het blokje over vertellen. En stel jezelf dan de vraag: </span><em>tot welke interventie(s), ontwerp(en) of nieuwe spelregel(s) word ik aangezet vanuit deze muzische visie op vertellen? </em><u>Schrijf mee, sta er bij stil, beweeg heen en weer tussen tekst en praktijk. Maak het concreet op het niveau van wat je zou <em>kunnen</em> doen</u><span>. </span><br /><br /><span>Lees dan hoofdstuk 4 gevolgd door hoofdstuk 9 het blokje over spelen. En stel jezelf ook vanuit die invalshoek de vraag: </span><em>tot welke interventie(s), ontwerp(en) of nieuwe spelregel(s) wordt ik aangezet vanuit deze muzische visie op spelen? </em><span>Maak het opnieuw concreet. Wat zou je </span><em>kunnen</em><span> doen vanuit de visie op spelen? </span><br /><span>En ga vervolgens verder met hoofdstuk 5 en 6 op dezelfde manier. </span><br /><br /><span>Als je langer over het boek kan doen? Doe dan tussendoor in je werk of elders kleine zelfbedachte of goed gejatte interventies gebaseerd op vertellen of één van de andere kwaliteiten, spelen, maken en delen. En realiseer je dat in muzische werk- en leerprocessen alle kwaliteiten besloten liggen.</span></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
zee herbarium 1
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren