Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>Beste mensen,</p> <p>Met veel plezier nodigen we jullie uit voor het derde seminar van onze Muzische leergang voor praktijkonderzoekers op <strong>vrijdag 20 november van 9:30-17:00</strong> uur op de vijfde verdieping van <strong>HKU Lange Vie, lokaal 5.06</strong>.</p> <p>De thema's die we deze keer aan de orde stellen en waaraan we gaan werken zijn de volgende:</p> <p><strong>Knooppunten</strong><br />Nelly stelde ons de vraag hoe de onderzoeken van iedereen met elkaar verbonden zijn en dat zij daar meer zicht op wil krijgen. Wij realiseren ons dat wanneer daar meer zicht op is, we elkaar meer kunnen gebruiken en inzetten om effectiever te professionaliseren. Dit brengt ons ertoe om de raakvlakken en knooppunten van alle onderzoeken meer inzichtelijk te maken en met elkaar te verbinden. Doel is dat we met elkaar afspraken maken over hoe deze verbindingen te versterken.</p> <p><strong>Je rol als begeleider</strong><br />Ieder van ons heeft een rol als docent en trainer. We willen inzoomen op het begeleidende aspect van deze rol. Bart heeft in het artikel 'Het gesprek als theater' geschreven over hoe dit op een muzische wijze vorm te geven. Op dit artikel is een gecombineerde reactie geschreven door Michiel de Ronde en Heidi Muijen. Zie onder download: <a href="http://www.musework.nl/nl/page/515/het-gesprek-als-theater">het-gesprek-als-theater</a><br /><strong>Wil je deze artikelen lezen en vervolgens hierop een reactie op schrijven. Hoe zie jij je rol als begeleider?</strong></p> <p><strong>Werkingsvormen</strong><br />We maken een collecte 'werkingsvormen' en gaan met elkaar daarvoor aan het werk. Welke vormen heb je de afgelopen weken in je lessen gebruikt? Of welke interventies heb je toegepast? Of welke 'ready-made' (dus welke bestaande werkvorm, met bestaande spelregels) heb je gebruikt? We gaan deze vormen met elkaar beschrijven en concretiseren. Onze visie is dat wanneer je helder en scherp je eigen werkvormen goed kan uitleggen, beschrijven en presenteren, er meer vrije ruimte ontstaat in je lessen. De vormen kan je vervolgens ook delen met anderen. <br />Wil je ter voorbereiding nadenken over welke vorm of interventie je verder zou willen uitwerken?</p> <p><strong>Eigen 'kwesties'</strong> <br />In de middag is er ruimte om vraagstukken of eigen kwesties in te brengen. Wie wil hiervan gebruikmaken?</p> <p><strong>Meld je je ook nog even aan op Musework, mocht je dat nog niet gedaan hebben? Afmelden kan per e-mail bij Marlies.</strong></p> <p>We zien uit naar de 20ste november!</p> <p>Hartelijke groet,<br />Mede namens Bart, Carolien en Hanke,<br />Marlies</p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Vooraf
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren