Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p class="p1"><span class="s1">Beste , </span></p> <p class="p2"> </p> <p class="p1"><span class="s1">Hierbij wat lees- en bestudeervoer voor onze ThinkTank Connecting Conversations van a.s. dinsdag 23 februari om precies 9.30!! De roulerende betrokkenheid van een van jullie begint de keer daarna! </span></p> <p class="p2"> </p> <ol class="ol1"> <li class="li1"><strong></strong><span class="s1"><strong>Lezen. </strong>Bij deze tweede reeks wil ik graag mijn boek dat nu uit is betrekken. Aan een aantal van jullie heb ik dat vorige week al gegeven. Voor wie het nog niet heeft breng ik het mee. Als opmaat daartoe stuur ik het lekenpraatje mee. Lees de tekst aandachtig door en zet streepjes naast de tekst als het iets oproept (instemming, afwijzing, begrip, onbegrip, associaties). Ga naar: <a href="http://www.musework.nl/nl/page/2582/lekenpraatje-muzische-professionalisering">http://www.musework.nl/nl/page/2582/lekenpraatje-muzische-professionalisering</a></span></li> <li class="li1"><strong></strong><span class="s1"><strong>Schrijven. </strong>De concrete vraag is of je vooraf iets zou willen schrijven. Waarom is Connecting Conversations voor jou belangrijk, waarom voor je werk en waarom voor de Master Crossover Creativity? Helemaal mooi als je een verbinding zou kunnen leggen met iets uit de tekst van het lekenpraatje, maar het hoeft niet. Ga naar <a href="http://www.musework.nl/nl/page/2709/thinktank-connecting-conversations-8"><span class="s2">http://www.musework.nl/nl/page/2709/thinktank-connecting-conversations-8</span></a> en druk op ‘reflectie toevoegen’. Maak de reflectie. </span></li> </ol> <p class="p2"> </p> <p class="p1"><span class="s1">Hierna het verslag van vorige keer in de vorm van een ontwerp hoe we willen gaan werken. Als er iets niet duidelijk is of je wil er even langer over praten bel dan. </span></p> <p class="p3"> </p> <p class="p4"><span class="s1">Vorige week dinsdag zijn we gestart met deel twee van de Master Crossover Creativity. We hebben een gesprek gevoerd over verder versterken en verdiepen van de Thinktank Connecting Conversations, doel en werkzaamheid daarvan en de relatie tot de opzet en opbouw van de Master.</span></p> <p class="p3"> </p> <p class="p4"><span class="s1">Daar kwamen een aantal interessante punten uit:</span></p> <ul class="ul1"> <li class="li4"><span class="s1">het concept Connecting Conversations is voortgekomen uit de vraag hoe je over de grenzen van disciplines heen het verbindende gesprek kan aangaan. Hoe werkt dat gesprek, wat voor ontwerpen passen daarbij?</span></li> <li class="li4"><span class="s1">Connecting Conversations zijn (lijken) in hun uitwerking werkzaam te zijn in de driehoek: 1- persoonlijke ontwikkeling, 2- groepsdynamische processen in organisatie en 3- concrete innovatieve output (product/ proces). We willen door toepasbare werkvormen te delen en de visie te versterken die werking in de driehoek steviger maken en goed positioneren in de context van de master Crossover Creativity. </span></li> <li class="li4"><span class="s1">we willen daartoe de TT uitvoeren als een gezamenlijke onderzoeksgroep. </span></li> <li class="li4"><span class="s1">elke deelnemer heeft mee-eigenaarschap van de inhoud. In praktijk betekent dat op toerbeurt mee voorbereiden. En experimenteren in de eigen praktijk. Elke deelnemer heeft eigen invalshoek/ vraag. </span></li> <li class="li4"><span class="s1">we gaan de website Musework nadrukkelijker gebruiken door openbaar (iedereen kan meekijken) content te verzamelen rondom de verschillende bijeenkomsten van de TT. Posten van bronnen, vraagstellingen, praktijkvoorbeelden die iets laten zien van die relatie persoon-organisatie-innovatie.</span></li> <li class="li4"><span class="s1">in de sessies van TT kunnen na overleg deelnemers ook gasten van buiten meenemen: collega’s, inspiratoren oid. </span></li> <li class="li4"><span class="s1">ook deelname en gastinbreng vanuit de docenten en trainers die bij lectoraat betrokken zijn mogelijk.</span></li> <li class="li4"><span class="s1">misschien in juni een slotevent organiseren om CC breder te delen met opleiding en daarbuiten? </span></li> <li class="li4"><span class="s1">relatie van lectoraat met de Baak- centrum voor leiderschap en ondernemerschap nader benutten. </span></li> </ul> <p class="p3"> </p> <p class="p4"><span class="s1">Deel onderwerpen: </span></p> <p class="p4"><span class="s1">WE hebben een beginnetje gemaakt met onderwerpen om nader te verkennen:</span></p> <p class="p4"><span class="s1">Lotte- sessie maken over nieuw leiderschap </span></p> <p class="p4"><span class="s1">Linda- verder gaan op het begrip creative confidence</span></p> <p class="p4"><span class="s1">Alinda- misschien een sessie over het begrip ‘relatie’. </span></p> <p class="p4"><span class="s1">Sander- verbinding tussen persoonlijke transformatie en innovatie. </span></p> <p class="p4"><span class="s1">Robin- een sessie nav het boek ‘innovation the missing dimension’ lester en piore</span></p> <p class="p4"><span class="s1">Nanne- ntb</span></p> <p class="p4"><span class="s1">Jochem- ntb </span></p> <p class="p3"> </p> <p class="p4"><span class="s1">Idee is dat we telkens een deelonderwerp centraal hebben en daar dan door teksten, bronnen, ervaringen, aparte werkvormen, casusbesprekingen aan werken. Dus onze manier van werken verandert niet, maar de focus wordt nog wat scherper. </span></p> <p class="p3"> </p> <p class="p4"><span class="s1">Nadere info via Musework </span></p> <p class="p3"> </p> <p class="p4"><span class="s1">Groeten van Bart </span></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren