Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>Danai Fuengshunut, hoofd Illustratie aan de Willem de Kooning Acadamie, schreef op zijn website Dailydanai een <a href="http://dailydanai.com/?p=928" target="_blank">impressie van de dag</a>. </p> <p>"After the guest-speakers we got some samples of ‘best-practices’. <strong>Manon Joosten </strong>presented her visual ‘research-journey-map’. I liked the idea, but found her concept a bit too strict and confined. The talk of <strong>Jochem Naafs </strong>appealed a lot more to me. He accepted that not all students have the same skills. He is searching for ways in which students can connect their qualities with research. I have an interest in the following of his topics: Lecture performance, Merging, Poetic Feedback, Comtemplative Dialogue (see DasArts Feedback).I think these can be interesting methods for Illustration students to acquire a deeper understanding in their education."</p> <p> </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Achteraf
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren