Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Ik ben Wilfred Hermkens, een docent Theater en Theatermaker, bouwjaar 1972. In 1997 ben ik aan de HKU afgestudeerd, en sinds 2001 werkzaam als docent aan ditzelfde dynamische instituut. Verder ben ik als docent en theatermaker werkzaam (geweest) bij jeugdtheaterschool UCK, middelbaar onderwijs-instellingen, bedrijfsleven, diverse amateur en professionele theatergroepen en eigen een jeugdtheatergezelschap. Ik werk(te) met de meest gedreven professionals en fanatieke amateurs, van jong tot oud. Via deze contacten en instituten heb ik me als professional kunnen ontwikkelen en vormen. Vanaf najaar 2016 doe ik onderzoek bij het Lectoraat Kunst en Professionalisering. Ik wil hier graag de maker en de didacticus in me verenigen en verder ontwikkelen. Ik vertrek vanuit een aanname: Co-creatie = Onderwijs of Onderwijs = Co-creatie Ik ga binnen mijn eigen praktijk bij HKU Theater aan de slag met studenten en collega's om deze stelling/aanname in praktijk te brengen en hier werkvormen voor te onderzoeken en ontwikkelen. Op deze site zal ik verslag doen van de werkvormen, hoe ik deze inzet en ontwikkel, en hoe dit uitpakt op het onderwijs. De samenwerking met Lectoraat is per 31-8-2018 beëindigd. Ik heb de afgelopen periode als onderzoeker/docent/leerling/nieuwsgierig mens mooie dingen mogen zien, horen en voelen. Mijn dank is groot naar mede-onderzoekers en inspiratoren. Ik zal in mijn praktijk, zoals voorheen, verder onderzoeken en werkvormen uitbouwen in co-creatie met student en collega.
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
Wilfred.jpg
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren