Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Het muziek-theatrale werk "hellhörig" van de Duitse componiste Carola Bauckholt inspireert me sinds een aantal jaren, en ik keer ook steeds weer terug naar de partituur van dit indrukwekkende werk. Bauckholt componeert hier niet alleen muziek, maar vooral handelingen, die vaak dan weer tot klank en muziek leiden; en dat met grotendeels traditionele middelen zoals muzieknotatie of simpele regieaanwijzingen. Deze simpele verschuiving van muzikale en theatrale handelingen heeft enorme gevolgen en leidt in dit geval tot een performance die een enorme kracht heeft en tot vele associaties oproept.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
image.jpeg
image.jpeg
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren