Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Momenteel lees ik het boek "Teaching Beginners" van Paul Harris. Wat mij in zijn visie erg aanspreekt, is het feit dat hij beginners, -die hij de minstens de eerste 3 muzieklessen zonder notenpapier laat spelen om "het fysieke" te ervaren, maar ook om hun creatieve- en onderzoekende vermogen te stimuleren-, ook hun gedachten tijdens het musiceren laat evalueren. Daardoor ontstaat er een dialoog en dieper gesprek tussen leerling en docent, een kernwaarde die ook in CRP aanwezig is.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>"Teaching Beginners" , Paul Harris</p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
IMG_2395.JPG
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren