Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Zonder blaadjes is een bloem geen bloem, dus: repertoire heeft geen betekenis als aan de aanverwante leeraspecten, genoemd in de bloemblaadjes, geen aandacht wordt besteed. Voor mij een inspiratie om elke muziekles die ik geef, volgens het bloemmodel te realiseren en om mijn studenten uit te dagen dit ook te doen in de muzieklessen die zij geven.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><!-- z-media 3897 {"align":"block","size":"middle","crop":"","link":""} --></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren