Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Praktijken van muzische professionalisering in de periode 2015 t/m 2016.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p style="text-align:left; ">De 21 onderzoekers van het lectoraat Kunst en Professionalisering geven in Blad - Praktijken van Muzische Professionalisering, een weerslag van hun muzische onderzoeksactiviteiten. Onder de kopjes in de menubalk bij publicaties leest u de losse artikelen. </p> <p><!-- z-media 4093 {"align":"block","size":"large","crop":false,"link":false,"caption":""} --></p> <p>De titel van het Jaarboek, Blad - Praktijken van Muzische Professionalisering, verwijst zowel naar de muzische praktijken, als naar de verschillende werkcontexten waarbinnen de 21 praktijkonderzoekers in het jaar 2015-2016 vanuit het lectoraat Kunst en Professionalisering onderzoek deden. Ze deden dat in drie HKU Schools (Beeldende Kunst, Theater en het Utrechts Conservatorium), het HKU Expertisecentrum Educatie, De Baak in Driebergen en in de diverse professionele omgevingen waar de externe praktijkonderzoekers toegang toe hadden. Het Jaarboek neemt je als lezer mee in hun onderzoek naar onder meer:</p> <ul> <li> <p>de dialoog tussen een kunstwerk en zijn beschouwer</p> </li> <li> <p>wat het voor studenten van hoger en middelbaar beroepsonderwijs betekent om hun eigen makerschap aan te spreken in een uitnodigende atelier-omgeving</p> </li> <li> <p>de werking van vervoering nieuwe manieren van onderzoek doen voor vierdejaars studenten van HKU Theater.</p> </li> </ul> <p>Het Jaarboek is gerangschikt volgens de vier onderzoekslijnen van het lectoraat waarbij de verschillende uitgelichte muzische praktijken steeds andere perspectieven op deze onderzoekslijnen tonen. Je kan het jaarboek downloaden of vinden via deze link:</p> <p> </p> <h3><a rel="noopener noreferrer" href="https://issuu.com/hku-online/docs/blad_compleet_enkelepaginas" target="_blank">Download Blad 1</a></h3> <p> </p> <p>Hieronder staan alle artikelen van Blad 1 met een korte beschrijving en auteur vermeld.</p> <p> </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
blad_compleet_spreads.pdf
Issuu
voeg een mediabestand toe
Collectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren