Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Hoe kijk ik naar mijn eigen docentschap? Eerder deze week heb ik over die vragen een Pecha Kucha gemaakt die ik aan mijn collega's van Theater heb laten zien. Wij wisselen uit in het kader van een serie docentontmoetingen onder de titel PLAYTIME voor docenten. Vandaag breng ik deze Pecha Kucha opnieuw in, nu in de werkplaats CRP. Ik ben benieuwd naar meer en andere feedback.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>Het is ontzettend leuk om deze weer op een geheel andere wijze, voor een andere groep collega's te mogen doen. Terwijl ik het 'eerdere' verhaal vertel, maak ik al weer andere keuzes als 'Artist'.</p> <p>De feedback gebeurt volgens de 4 stappen van CRP. Dit is heel erg bevredigend. In de eerste ronde krijg ik heldere en persoonlijke observaties terug, en deze zetten me meteen aan het denken. De vragen van mijn kant in de tweede ronde komen nog wat vroeg. Mijn hoofd zit nog vol van ronde 1, en ik merk dat het moeilijk is tot vervolg vragen te komen. Maar wat ook fijn is, is dat we af en toe een 'time-out' in het analyseproces van CRP kunnen doen. Iets wat ik denk ik zeker ook ga toepassen in mijn praktijk.</p> <p>Na 4 rondes, veel vragen en verhelderende en verdiepende feedback ben ik erg geholpen. Ik heb via de presentatie en de feedbackmethodiek CRP erg veel inzichten en invalshoeken erbij gekregen. Zo denk je dat je vanuit een bepaalde invalshoek keuzes hebt gemaakt, maar door CRP blijkt dat deze keuzes vanuit een breder kader zijn gemaakt. Een andere kijk op de essentie van wat je gemaakt hebt. Het is een erg heldere, fijnen en 'persoonlijk' te maken methodiek. Het helpt je als Artist weer professioneel verder, en als docent en begeleider van lessen en projecten geeft het een erg leuke, veilige en inzetbare tool. Ik kan en ga hem gebruiken in mijn praktijk. Ik zal nog wel een aantal keren verschijnen in de oefensessies op vrijdag, om zo nog meer vat te krijgen op de rollen en werking hier van. Maar volgens mij kun je deze methodiek ook goed aanpassen aan situaties en persoonlijke wensen in feedback-processen.</p> <p>Dank aan de facilitator, notulist en de responders!</p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren