Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
In mijn onderzoek naar op welke manier Plaii overdraagbaar en uitvoerbaar is voor en door andere doelgroepen heb ik tijdens de sessie met peers op 15 juni nieuw inzichten op gedaan en anderen verder kunnen verscherpen. Marco nam de rol van facilitator op zich en ik was zelf deelnemer in de sessie, waar nog 5 andere professionals uit de Kunst(educatie) met verschillende achtergronden deelnamen. De sessie heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht. Ik verwachte vooraf verder te komen qua inzichten met name wat betreft de rol van facilitator. Dat is ook zeker gebeurd, maar ik heb daarnaast, door individuele geschreven reflecties en een reflectief gesprek met deze peers achteraf, nog veel meer aspecten scherper gekregen. Ook weet ik welke aspecten er nog liggen om verder uit te zoeken, te testen. Ook merk ik nu, door zelf een gehele sessie mee te doen aan Plaii, dat mijn gedachten af en toe nog terug gaan naar die avond en ik nadenk over hoe ik in een groep ben, kan zijn en mij tot anderen verhoudt. Het persoonlijk-reflectieve aspect tov hoe je communiceert en je beweegt in een groep is ook echt onderdeel van wat Plaii op kan leveren. Dat toont voor mij ook extra duidelijk het groepsdynamische, sociale aspect van Plaii aan waar het in het gesprek naderhand onder andere over ging. Komende tijd neem ik deze opgedane inzichten mee om mij verder voor te bereiden op mijn Plaii sessie tijdens ELIA!
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren