Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
van kwetsbaarheid naar dansen in het hoofd uitrekken, reiken, boven mijn hoofd, boven mijn pet, down to earth muzikale wendingen, kronkels, gevoelens en dan weer terug naar het lijf wat een mooie vragen kun je dat iedere dag vragen? aan jezelf, de ander, de buurman? waar raakt het werk jou als persoon en wanneer is het business as usual wanneer word je geraakt en huil je, huil je... lach je van opluchting of samen zijn daar ben je dan ----------------- Pippi Langkous: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan iets niet moet doen... is het dan denken... ik voel dat ik wel kan persoonlijkheid is je instrument delen wat de ander doet is delen wat de ander is wat openheid kan brengen ik ken... Hans, Vera, ... dat wat gezien is woordcomplex... ragfijn... jij daar middenin ------------------- durf je focus los te laten critical response proces... stap 1 (wat hoor je, wat gebeurt er) - Liz Lehrman opmerkzaam voor alles wat er komt waarmee ga je op pad? met welke bril? stap 0 - hoe sta ik hier, ontvankelijkheid dat je het nog niet weet stap 1 - open luisteren stap 2 - niet sturende vragen stellen, niet reflectief stap 3 - wat heeft het in ons opgeroepen stap 4 - interpretatie van betekenis 10-punts reflectie: welke momenten zijn je bij gebleven en daar paar zinnen bij formuleren ; tijd geven ; via mail kunnen reageren ; eigen kennis verwoorden (eventueel laten circuleren, delen) ; wel context schetsen beeld: briefwisseling script / partituur / scenario half-fabricaat / half-product in verschillende settings te gebruiken reisgezelschap (samen een weg afleggen) * netwerken van professionals - processen van transformatie - inhoudelijke onderlegger * hoe deel je kennis optimaal? * instrument voor professionalisering vooraf iets doen, levende ervaring... in elkaars praktijken kijken collectief gevoel (ipv leger solisten) instrument dat voor verbinding kan zorgen ------------------- ontvankelijkheid oefenen ik word hier erg vrolijk van ook al ben ik nog verward het plezier terugkrijgen ontworsteld aan de routine wat raakt mij telkens weer open voelen allemaal solisten op weg naar een collectief gevoel hoera ik weet nog niet welk gevoel het is voordat de brief in de bus valt en ik weet of dat wat ik niet kan toch blijk te kunnen het paard optillen
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren