Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Hieronder het zogenaamde 'bestek' in wording. Het kan helpen om de door ons beoogde toepassing van het scenario op de LKCA dag op 2 oktober door te lezen. Daaruit blijkt dat er verschillende toepassingen en variaties mogelijk zijn.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><span style="font-size:11pt; ">Carolien: ter voorbereiding heb ik het scenario op dik geel papier voor iedereen uitgeprint. In de bijlage die versie. <br /> Ik doe hierbij een voorstel, gisteren ook kort met Bart besproken, aansluitend op wat ik met Rick besproken had. <br /> Maak spullen meenemen. <br /> <br /> Welkom en Inleiding: <br /> we gaan het instrument doen, tussendoor en aan het einde spreken we met elkaar over het onderzoek en dit instrument<br /> <br /> <br /> Scene 1 Je laten bevangen; (door Carolien) (3 min)<br /> een “aankom-oefening”; iedereen komt uit de lunch en vanuit de drukte. <br /> We zoeken even de stilte in de ruimte op samen. Dat je los kan laten wat net was en open staat voor wat nu komt.<br /> <br /> <br /> 5 minuten<br /> Bart is de professional die bezocht wordt. Hij gaat met groepje aan het werk in de ruimte.<br /> uitnodigen tot het splitsen van de groep in ‘observatoren/schaduw’ als een groep die met Bart gaat werken. <br /> Verdeling vindt plaats. <br /> <br /> Scene 2: 3 minuten<br /> als een schaduw: Rick legt uit hoe dat werkt voor de observerende groep. Waar kijken ze naar etc? Wat schrijven ze op?<br /> <br /> Bart doet met zijn groep een oefening. 20 minuten<br /> <br /> Scene 3 vragen stellen (10’) Carolien<br /> waar ben je nieuwsgierig naar? vragen als een kind? zo oordeelloos en liefdevol mogelijk<br /> <br /> Scene 4: Wat wil er gemaakt worden? Rick (15-20 minuten?)<br /> Nu gaan we niet naar huis, dat staat er in ons ontwikkelde scenario, maar nu maken we direct. Om te ervaren wat gemaakt wil worden. <br /> <br /> 14:30 1 uur voorbij<br /> Scene 5: Reflectie <br /> We kunnen ze vragen een 4 punts reflectie te schrijven: 4 cruciale scenes die tijdens oefening met Bart voor je ogen afspeelden. <br /> <br /> Deze door de “schaduwen/observatoren” laten teruggeven en dan gesprek aangaan. <br /> <br /> De vraag is of diegene die met Bart hebben meegedaan meedoen met scene 3/4/5. </span><span style="font-size:11pt; ">Of 4/5 of alleen 5.<br /> <br /> <br /> 14:55 afronden. <br /> <br /> </span></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren