Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Laat de eigen onderzoeksvraag klinken in de groep (spreek deze beurtelings uit) ‘Ik wil graag in mijn praktijk 'spelen' meer zichtbaar en kenbaar maken’ In tweetallen een eerste muzische interventie voorbereiden. Met Wilke mijn brede onderzoeksvragen doorgesproken. Allereerst breed, wat wil je nou eigenlijk? Waar gaat het over? Op welk vlak wil je een interventie doen? Directe collega’s. Een muzische interventie onderzoeken vanuit 4 posities in een groepje met Daan, Martine en Wilke. Mijn muzische interventie is een schilderdialoog voor medecollega’s in de kliniek. Ik bevraag de interventie vanuit 4 posities; De muzische interventie zelf; Ik sta hier wat aarzelend. Vraag mij af wat ik hier doe? Hoe voel je je? Ik ben bang dat ik niet wordt begrepen of het doel van mijn inzet onduidelijkheid veroorzaakt. Ik merk dat ik een introductie van Robin nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Het zou fijn zijn als Robin kon vertellen waarom ik ingezet wordt en aan welke behoefte ik tegemoet kan komen. Robin heeft zelf ervaren hoe het is om je werk te doen en hoe moeilijk het in deze context is om daar ook de eigen regie in te nemen dusdanig dat je je tevreden voelt over het werk en de wijze waarop je die uitvoert. Het gaat al te gemakkelijke dat je enkel aan verplichtingen aan het voldoen bent terwijl de ruimte die je nodig hebt voor voldoening en plezier in je werk naar de achtergrond verdwijnen. Vanuit die ervaring is zijn behoefte deze interventie in te zetten en deze ervaring te delen Professionaliseren Wat leer jij en je collega’s van deze interventie? Stilstaan bij en alertheid voor de ruimte voor eigen regie en zorg voor welbevinden en uitwisseling over datgene wat daarin verstorend werkt. Alertheid op bewaren eigen speelruimte in deze beladen weerbarstige werkcontext en het zoeken naar oplossingen voor storende factoren. Kennis Welke kennis wordt opgedaan. Kennis van eigen regieruimte. Kennis hoe tot ontspannen functioneren te komen en te blijven. Verandering Meer bewustzijn over en het belang van functioneren vanuit eigen regie, meer functioneren vanuit eigen regie met voldoende speelruimte om gezond te blijven onder moeilijke situaties
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren