Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
onderstaande overdenking kwam tot stand na het bijwonen van een bijeenkomst van hogeschooldocenten die met de mond beleden wat ik ook geloof: Het onderwijs van de toekomst is geen frontaal cognitief eenrichtingsverkeer, maar bestaat uit creatieve, wederkerige, ervaringsgerichte co-creatie. Wat jammer alleen dat het nog zo vaak op een cognitieve, eenrichtingsmanier wordt overgebracht. Een neiging die ik bij mezelf ook herken.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>Ik hoor en zie dat wat je zegt,<br />Je toont de zaak, ervaart en laat ervaren dat <br />Om leren echt te laten landen<br />In basis vaak noodzakelijk is<br />Om te ontmoeten, te proeven en voelen <br />Al zoekend te doen<br />Al doende te zoeken<br />Naar hoe en waarom<br />Waarvandaan en waarnaartoe<br />Dat weten volgt op ervaren<br />En doen het kunnen voorafgaat</p> <p>Ik hoor en zie dat wat je zegt,<br />Geen eindeloos gelul van de professor vooraan<br />Geen tergende uiteenzetting van abstracte theorie<br />Geen schema’s en grafieken vanuit abstractie beschouwd<br />Maar passie, intuïtie en tastende verwondering.</p> <p>Ik hoor en zie dat wat je zegt <br />En daarom heb ik om mijn steun te betuigen<br />Een powerpoint opgesteld van 25 slides<br />Met een gloedvolle onderbouwing van een uur en een kwartier<br />Waarbij aantekeningen onontbeerlijk zijn <br />om te laten beklijven in het kneedbare brein<br />zodat je stelling en aanpak fijn meetbaar kan worden <br />en’t resultaat wordt getest in een meerkeuzetoets</p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren