Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><sub>23-02-18</sub></p> <p>Afgelopen week vond de tweede tweedaagse van de <a rel="noopener noreferrer" href="http://www.musework.nl/nl/page/4996/muzische-onderzoekswerkplaats-2-onderzoeken-maken" target="_blank">Werkplaats Muzisch Onderzoek</a> plaats. Er is door de groep gewerkt met de volgende werkvormen.</p> <p><!-- z-media 5917 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <h3>Dag 1:</h3> <p><a rel="noopener noreferrer" href="http://www.musework.nl/nl/de-kunst-van-het-vragen" target="_blank">De Kunst van Het Vragen</a>, waarop een <a rel="noopener noreferrer" href="http://www.musework.nl/nl/theatralereflectie" target="_blank">Theatrale Reflectie</a> volgde.</p> <p>Na de lunch speelde Bart en Peter voor de groep. Hierna werd te snel doorgegaan met een andere werkvorm waardoor de makers en de groep leerden dat het van belang is een maaksel eerst als zodanig te erkennen en te ontvangen.</p> <p><!-- z-media 5922 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p>Er was deelnemers gevraagd iets te maken en afgelopen weken en dit mee te nemen naar werkplaats. Deze maaksels zijn op muzische wijze besproken. De inbrenger van het maaksel werd uitgenodigd ook de manier waarop het maaksel werd besproken vorm te geven. Deze besprekingen hadden het karakter van de werkvorm: Werk In Opvoering.</p> <p>Hierop volgde de werkvorm 5 Short Pieces. Hier werd op meer vocale of lichamelijke manier op elkaar gereageerd.</p> <p>Als afsluiting van de dag werd een nieuwe werkvorm van Michiel de Ronde ingezet namelijk: <a rel="noopener noreferrer" href="http://www.musework.nl/nl/page/5936/fenomenologisch-schrijven" target="_blank">Fenomenologisch schrijven</a>.</p> <h3>Dag 2:</h3> <p>Er werd in groepjes gewerkt om vanuit de vragen en inzichten van het Fenomenologisch Schrijven tot een opvoering te komen. Drie van de vier opvoeringen zijn gefilmd en zullen binnenkort op deze site verschijnen.</p> <p>Na deze intensieve samenwerkingen speelden Bart en Anouk hun voorstelling '<span>Orpheus</span>'.</p> <p><!-- z-media 5918 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p>Als afsluiting van de tweedaagse werd het: <a rel="noopener noreferrer" href="http://www.musework.nl/nl/page/980/samengesteld-gedicht" target="_blank">Samengesteld gedicht </a>ingezet.</p> <p>Als rode draad door de tweedaagse liep het muzische onderzoeksmodel van Daan, de Onderzoekscirkel. Telkens werd teruggegrepen naar dit model om voortgang van onderzoek te onderzoeken.</p> <p><!-- z-media 5935 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p> </p> <p><!-- z-media 5913 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p> </p> <p> </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
IMG_9200.jpg
IMG_9207.jpg
IMG_9313.jpg
IMG_9325.jpg
Model Muzisch Onderzoek
IMG_9298.jpg
voeg een mediabestand toe
Artikel
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren