Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Beweging. Ik werk aan beweging. Professionals aan elkaar verbinden, omdat relaties ertoe doen als het over kennis delen gaat. Ik geloof dat we als gemeenschap met elkaar samen, door samen te onderzoeken, te maken en te leren van elkaar, meer impact kunnen realiseren dan alleen. Waar ben ik zelf in dit geheel? Wat voor een verbinder ben ik? Dit is voor mij geen ‘natuurlijke’ rol. Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders? Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
VeraMeewis.jpg
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren