Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
De autonome functie van studieleider heeft vele voordelen. Zo kun je de betekenis van je rol volledig zelf bepalen en naar eigen professionele maatstaven invullen. Maar wanneer doen je het goed? En wat doe met problemen waar je niet uitkomt? Hoe doen andere studieleiders dat? En hoe kunnen we krachten bundelen om impact te creëren?
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>In maandelijkse intervisie-sessies werken we aan actuele vraagstukken zodat de intervisie tijd oplevert in plaats van kost. Het lectoraat begeleidt met onderzoekende werkvormen en het plaatsen van de intervisies in een groter geheel.</p> <p>Intervisie-deelnemers brengen een vraagstuk mee waar zij die sessie aan willen werken. Soms is dat concreet (hoe krijg ik mijn mailbox leeg?). Soms abstract (wat wil ik eigenlijk binnen deze instelling?). Wie wil deelt zijn of haar vraagstuk. Samen bepalen we welke vraagstukken we vandaag oppakken.</p> <p>De inbrenger kiest een locatie en een opstelling, en leidt het vraagstuk in. We vragen wie er de kunstenaar in de hoek wil zijn, en we selecteren een passende werkvorm. </p> <p>Na afloop geven we tijd om voor jezelf te bedenken hoe deze bijdrage jouw eigen vraagstuk verder helpt. Zo werk je altijd aan je eigen vraagstuk, ook als je geen inbrenger bent.</p> <p> </p> <p>Onderzoekers vanuit het lectoraat (Nicoline Mulder en Bart van Rosmalen) plaatsen deze intervisiesessies in een groter geheel. Wat werkt? Waarom werkt dat? Hoe kunnen we dat transformeren naar ander contexten?</p> <p>Eén van de opbrengsten van dit lopende onderzoek is een verzameling mooie vragen: Vragen die studieleiders zichzelf stellen gedurende de intervisie. Vragen die werken, vragen die iets oproepen. Stel ze eens!</p> <ul> <li><strong>Waar ben ik in de paradox loslaten versus verantwoordelijk zijn? </strong></li> <li><strong>Wat is de common ground waarop ik sta? </strong></li> <li><strong>Waar is de bron van de communicatie? </strong></li> <li><strong>Wat is leiderschap? </strong></li> <li><strong>Hoe ga ik om met complexiteit? </strong></li> <li><strong>Hoe voed ik de ziel in mijn opleiding? </strong></li> <li><strong>Hoe kun je navigeren in het onbekende? </strong></li> <li><strong>Wat betekent het voor me als ik niet verbonden ben? </strong></li> <li><strong>Met welke vraag ga ik op pad? </strong></li> <li><strong>Waar komt die vraag vandaan? </strong></li> <li><strong>Wat wil jij met die vraag? </strong></li> <li><strong>Wat verwacht je van mij? </strong></li> <li><strong>Wat gaat het antwoord je brengen? </strong></li> <li><strong>Aan welke van jouw waarden geeft deze vraag invulling? </strong></li> <li><strong>Welke plaats heeft deze vraag in jouw context? </strong></li> <li><strong>Wat is de waarde van dit vraagstuk voor haar omgeving? </strong></li> <li><strong>Wat wil je dat mensen hiermee gaan doen?</strong></li> </ul> <p>Dit onderzoek maakt deel uit van een groter onderzoek naar de (zelf-)lerende hogeschool.</p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Onderzoek
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren