Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Marco Oude Molenman (HKU theater) onderzocht wat een goede manier is om en les voor te bereiden. Door visuals te maken met groepsgenoten kwam hij tot nieuwe gedachten over hoe hij studenten kan voorbereiden op lessen.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<ol> <li>Met welke vraag was je op pad deze dag en waarom was dit je vraag?</li> </ol> <p> </p> <p>N.a.v. mijn eigen onderzoek naar werkvormen om lessen te bouwen wil ik mijn groepsgenoten een algemene vraag stellen. Ik hoop op een zo concreet mogelijk antwoord.</p> <p>Mijn vraag:</p> <p>Wat is een goede manier om je voor te bereiden op een les/voordracht/vergadering?</p> <ul> <li>Hoe doe je dat inhoudelijk, welke stappen maak je?</li> <li>Welke voorwaarden/omstandigheden zijn ideaal?</li> </ul> <p> </p> <p>We hebben <em>visuals</em> gemaakt in woord en beeld aan onze schrijftafel met onze schrijfstiften.</p> <ol> <li><br /> Welke inzichten heb je gaandeweg opgedaan, door werkvormen of ontmoetingen, en had dat impact op je vraag?</li> </ol> <p>In de bijlage de visuals. Die spreken voor zich. Bij niemand is het voorbereiden een lineair, gestructureerd proces.</p> <p> </p> <p>Wat ik waardevol vind is de quote “verwijlen in associaties”. Ik kende het woord verwijlen niet. Het is een synoniem voor <em>vertoeven. </em>Het staat voor mij voor tijd nemen, je laten verrassen, reizen. De verrassing was een term die vaker terug kwam deze dag.</p> <p> </p> <p>Ook waardevol: de prullenbak bestaat niet bij het maken van een les. Alles is waardevol. Misschien moet het even naar de zijkant, maar dan het materiaal later van pas komen.</p> <p> </p> <p>Deze uitkomsten geven mij nieuwe gedachten over hoe ik studenten voorbereid op het voorbereiden van lessen.</p> <ol> <li><br /> In er beeldmateriaal of een bron die daar aansluiting bij heeft?</li> </ol> <p><!-- z-media 6357 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --><!-- z-media 6358 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --><!-- z-media 6359 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --><!-- z-media 6360 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --><!-- z-media 6361 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
IMG_6239.JPG
IMG_6240.JPG
IMG_6242.JPG
IMG_6243.JPG
IMG_6245.JPG
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren