Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
2019 is het eerste volledige boekjaar van het lectoraat in de nieuwe periode juni 18- juni 22.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>1-het lectoraat willen we de titel <strong>'Muzische Professionalisering' </strong>meegeven. Lector is <a title="Bart van Rosmalen" href="/nl/page/325/bart-van-rosmalen">Bart van Rosmalen</a></p> <p>2- We organiseren het onderzoek van het lectoraat in vijf werkplaatsen. Zie: <a title="onderzoek" href="/nl/page/4734/onderzoek">onderzoek</a>. In elke werkplaats worden meerdere onderzoekprojecten bijeen gebracht onder de hoede van een regisseur. a- <a title="makerschap/ tegenkracht " href="/nl/page/6350/makerschap-tegenkracht">makerschap/ tegenkracht </a>met regie van <a title="Anouk Saleming" href="/nl/page/464/anouk-saleming">Anouk Saleming</a>. - bijdrage aan HKU THEMA creatieve maakprocessen.</p> <p>b- <a title="goed werk " href="/nl/page/6349/goed-werk">goed werk </a>met regie <a title="Bart van Rosmalen" href="/nl/page/325/bart-van-rosmalen">Bart van Rosmalen</a> bijdrage aan HKU- thema versterken waardenorientatie, impact in de samenleving, 21 cs skills/ Bildung en life-long learning. <a href="http://www.musework.nl/nl/page/6210/wendingen-fmo-lectorale-rede-bart-van-rosmalen">Key-note op 17 mei 2018</a></p> <p>c- <a title="muzisch onderzoek" href="/nl/page/5168/muzisch-onderzoek">muzisch onderzoek </a>met regie- <a title="Peter Rombouts" href="/nl/page/2059/peter-rombouts">Peter Rombouts </a>bijdrage aan HKU-thema expliciteren manieren van werken/ onderzoeken aan HBO- discours praktijkgericht onderzoek </p> <p>d- <a title="(zelf-)lerende hogeschool" href="/nl/page/6348/zelf-lerende-hogeschool">(zelf-)lerende hogeschool </a>met regie- <a title="Nicoline Mulder" href="/nl/page/5215/nicoline-mulder">Nicoline Mulder</a>.bijdrage aan HKU-thema lerende hogeschool, life-long learning.</p> <p>e- In de realisatie van het onderzoek is deze website MuseWork de vijfde en verbindende werkplaats onder regie van <a title="Niek Pronk" href="/nl/page/5064/niek-pronk">Niek Pronk. </a>Daarin draagt ons lectoraat actief bij aan het HKU thema Technologie (en media)</p> <p>3- Voor het HKU- PhD programma dat september 2018 van start gaat hebben we vanuit ons lectoraat twee kandidaten voorgedragen. Op het onderzoek <a title="(zelf-)lerende hogeschool" href="/nl/page/6348/zelf-lerende-hogeschool">(zelf-)lerende hogeschool</a> zouden we graag een voorstel doen voor deelname aan het tweejarige postdoc programma ism SIA. Daarin willen we de bestaande interne intensieve samenwerking op het snijvlak van onderwijs, onderzoek, docentprofessionalisering met HKU college, Muziek en Kunst en Economie verder uitbouwen. THEMA- versterken relatie Onderzoek-onderwijs</p> <p>4- In tweede helft van 2018, 2019 en verder zullen we (willen we) een nauwe samenwerking met HKU- expertise centrum educatie (in de doorstart daarvan) aangaan rond het thema professionalisering. Ook door personele unie cq inleen/uitleen. Bijdrage aan HKU- thema lerende hogeschool. </p> <p>5- samenwerking met andere HKU- lectoraten in de vorm van 'deel'nemen aan en 'mee'maken van Centrum voor Onderzoek en Innovatie. Onder andere door: samenwerking met UU in wergroep maakprocessen, seminar-weken,... </p> <p>6- bijzondere projecten. In alle werkplaatsen werken we met onderzoekers van buiten en binnen HKU. deze werkplaatsen zijn tegelijkertijd de projecten waar we voor 2019 met de HKU- Schools afspraken over deelnemende docent-onderzoekers willen maken. </p> <p>Bij de nadere uitwerking gaan we dieper in op de thema's uit het nieuwe <a rel="noopener noreferrer" href="http://instellingsplan.hku.nl/" target="_blank">instellingsplan HKU.</a></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren