Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>- intervisie in 18-19 met uitgebreidere intake. Een gesprek van een uur. Daarin aftasten wat de onderzoekvraag van de studieleider is of zou kunnen zijn, de fascinatie. Samen contracteren over inzet van deelname.</p> <p>- groepen studieleiders samenstellen op 1- schools waar we als lectoraat veel doen en waar de studieleider zelf actief is in de andere projecten. 2- studieleiders die meer 'solo' met hun eigen werk deelnemen.</p> <p>- model actieonderzoek in drie lagen dat op het blaadje ontstond uitwerken. a- studieleider met zijn docenten-team doet interventies (bijeenkomst, gesprek, etc.) en neemt daaruit dingen mee naar de b- intervisie. we werken aan het delen van kennis, ontwerpen van interventies. daar gaat de studieleider weer mee terug naar zijn eigen praktijk. Dus pendelen tussen a en b. Maar er is ook c- het level van lectoraat. Bart en Nicoline doen mee aan de intervisie en nemen dingen mee naar lectoraat. daar ontwerpen/ schrijven/ kennis delen en dat weer als input teruggeven bij b. Dus ook pendelen tussen b en c. Ook studieleiders 'mee-nemen' naar c om extra tijd te geven/ besteden voor reflectie/ uitwerken/ ontwerpen.</p> <p>- muzisch perspectief versterken. Door ook actief de werking van de muzen aanwezig te stellen. en het maker/ontwerperschap aan te wakkeren. de backbone van HKU onderzoek is 'creatieve maakprocessen en....'</p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren