Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Onderzoekend gesprek van Master student Wouter Schoone met onderzoeker Niek Pronk
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><em></em><span>Na mijn eerste sessie met Bart wilde ik graag een follow up. Ik had een aantal gesprekstechnieken doorgenomen voor mijn onderzoek. En na dat ik dit had verwerkt werd het tijd om voorzichtig over een ontwerp na te denken. Mede-onderzoeker van het lectoraat Niek Pronk heeft me getrigged om over een aantal dingen na te denken. Vragen zoals: Wat moet iemand die aan jouw tafel heeft gezeten, of het project ziet doen? Wat hou je over aan de gevoerde gesprekken?</span></p> <p><span>Daarnaast hebben we samen gekeken naar vier richtingen waarmee ik op kan of hoe ik mensen kan bereiken. Deze vier richtingen zijn:</span></p> <ol> <li><span>Een tool of middel voor een 1 op 1 gesprek, in de vorm van een podcast.</span></li> <li><span>Jij als inspiratiebron, waarin je tips geeft voor wanneer en hoe je een ikste ik gesprek voer. Voor jou is de tafel een middel en de boodschappen en het proces ervoor een ijsbreker. Hoe kan je deze stappen algemener vertalen.</span></li> <li><span>Registreren van je onderzoeken.</span></li> <li><span>Facilitator van mooie ontmoetingen</span></li> </ol> <p><span>De laatste twee tips die ik mee kreeg waren om onderzoek te doen naar een bepaalde taalvorm, zoals een rap of gedicht en om gewoon te beginnen met het maken. Wanneer je begint met maken kom je er vanzelf achter welke richting je op gaat met je eindontwerp. </span></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren