Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Connecties zijn korte speelse oefeningen, gericht op het maken van verbinding.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><span>Terug naar overzicht <a href="http://www.musework.nl/betekenisvolleontmoeting">Betekenisvolle Ontmoetingen</a>.</span></p> <p>Iedereen loopt in rechte lijnen door de ruimte. De studenten zijn zich bewust van elkaars aanwezigheid en zorgen dat ze niet botsen. Verder is er geen interactie. Als er iemand stopt, stopt iedereen. Je blijft in stilstand en gericht op een punt in de ruimte. Iemand neemt weer het initiatief om te gaan lopen en iedereen loopt. Probeer het stoppen en lopen zo ‘samen’ te doen dat niet duidelijk is wie het initiatief neemt.<br /> <strong><em>uitbreiding/variaties:</em></strong></p> <ol> <li>Er mag maar één student tegelijk lopen. Zonder overleg zorgt de groep ervoor dat er altijd één persoon loopt.</li> <li>Als een student stopt, rent iedereen zo snel mogelijk naar de gestopte persoon.<br /> Je kunt deze oefening op verschillende tempo’s doen.</li> <li>Elke student neemt een persoon in gedachte. Als de docent klapt, loopt de student die persoon achterna.</li> <li>Elke student neemt twee personen in gedachten. Als de docent klapt, probeert de student een gelijkzijdige driehoek met die twee personen te vormen.</li> <li>Elke student neemt een persoon in gedachte. Als de docent klapt, probeert de student zo ver mogelijk bij die persoon vandaan te blijven.<strong><br /> <em>Effect:</em></strong></li> </ol> <p>lichaamsbewustzijn, gerichtheid op elkaar.</p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Werkvorm
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren