Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Ik ben performance kunstenaar met opleidingen aan Maastricht (theatraal performen) een master Sandberg/Rietveld autonome beeldende kunst en een master muziektheater Conservatorium Den Haag. Mijn podium is niet de theater- of de concertzaal, niet de galerie of het museum, niet de straat of het festival maar ‘de organisatie’. Ik werk voor heel verschillende opdrachtgevers mee aan complexe vraagstukken. Sinds 2018 ben ik (als begeleider) betrokken bij de Werkplaats Muzisch Onderzoek. Ik onderzoek in deze context hoe ik mijn achtergrond als performer in kan zetten in het ontwerpen en begeleiden van workshops binnen organisaties.
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><!-- z-media 9332 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p><em>Workshop als onderdeel van het event 'Hallo Mens' door Suzanne Ekel. </em><em>Met bevlogen sociaal ondernemers in de Groene Afslag, <span>een multifunctionele ontmoetingsplek, waar het enthousiasme voor een duurzame toekomst centraal staat. </span></em></p> <p> </p> <p>Hieronder in de titels de linken naar verschillende contexten waarin ik als kunstenaar werkzaam ben:</p> <p><a rel="noopener noreferrer" href="https://marjolijnzwakman.nl/" target="_blank">Kunst in Verbinding</a><br /><span>Wie wij zijn in relatie tot elkaar is de rode draad in mijn werk. Samen met mijn opdrachtgever onderzoek ik wat er gebeurt als we regels en protocollen van het systeem tijdelijk loslaten. Wat voor spanning roept dat op en wat voor ruimte? Er is meer ruimte in een systeem dan je denkt.</span></p> <p><a rel="noopener noreferrer" href="https://lectoraatchangemanagement.nl/marjolijn-zwakman-2/" target="_blank">Haagse Hogeschool Lectoraat Change Management </a><br /><span>Ik ben onderdeel van de kenniskring van Jacco van Uden bij het lectoraat Change Management. Hier draait het niet alleen om veranderkunde ‘management of change’ maar zoeken we ook naar manieren om management zelf te veranderen ‘changing management’. Ik hou me bezig met hoe het systeem van de buitenkant verinnerlijkt is aan de binnenkant en schep ruimte om dit te onderzoeken.</span></p> <p><a rel="noopener noreferrer" href="https://www.thecuriosophycollective.com/" target="_blank">The Curisophy Collective<br /></a><span>In The Curiosophy Collective hebben zich een dertigtal professionals uit allerlei disciplines verenigd om jou en jouw organisatie te begeleiden in het komen tot nieuw perspectief bij fundamentele vragen of kwetsbare kwesties. Met jóuw nieuwsgierigheid als basis!</span></p> <p><a rel="noopener noreferrer" href="https://turnclub.org/turnleden/marjolijn-zwakman/" target="_blank">The TurnClub<br /></a><span>Ik ontwikkel projecten rond maatschappeljke vraagstukken (zoals nu bijvoorbeeld de vraag: waar zit de vrijheid in de zorgrol van mantelzorgers?) in samenwerking met The TurnClub. De grote maatschappelijke vraagstukken van vandaag vragen om een kunstenaars-mindset: het vermogen om te bevragen met een open geest, schoonheid te zien, een toekomst te verbeelden, te verwarren, te experimenteren en te spelen.</span></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
hallomens-236.jpg
DOC012.pdf
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren