Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Mijn aanvankelijke onderzoeksvraag was: 'Hoe versterk ik de community van mijn docententeam'. Na de workshop bij Liz Lerman (CRP) en de gesprekken gisteren wordt het me duidelijk dat ik me als maker identificeer met een dienende rol. En dat wat ik wil inhoudelijker en effectiever zal zijn als ik meer aandacht besteed aan mijn makende rol. Door initiator van en participant te zijn binnen een beweging die ik wens. De eerste stap is mijn eigen makerschap onder de loep te nemen. En meteen stuit ik op alle bekende processen van angst, weerstand, uitstelgedrag, 'is wat ik wil wel goed genoeg' etc. Ik identificeer me met een eerstejaars student (goed om dat als docent weer eens te ervaren). Ik herformuleer mijn onderzoeksvraag naar: 'Wat is het wezen van mijn makerschap? Wat is mijn ambacht?' Op de foto een Muzische bijdrage van Tet, Sanka en Marjolein; een duurzame belettering van een t-shirt met woordinspiraties op Muse.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
2018-11-16 14.14.31.jpg
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren