Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Welke situatie staat je als docent tijdens het geven van een les nog helder voor de geest? Wat gebeurde er toen en waarom was het zo leerzaam? Je beste les is een kaartspel gemaakt aan de hand van voorbeelden uit de hedendaagse praktijk van de docenten aan de HKU. Je beste les is een product van het HKU lectoraat Kunst en Professionalisering i.s.m. Expertisecentrum Educatie.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><strong>Een kaartspel. Of nee, een onderwijsvernieuwingstool!</strong><br /><em>Je beste les</em> is een aansprekend en eenvoudig toepasbaar kaartspel en bestaat uit 49 kaarten met memorabele lesmomenten van HKU-docenten, met daarbij zes gebruikerstips hoe je <em>Je beste les</em> kan inzetten. Het daagt uit om andere invalshoeken op lesgeven te exploreren en geeft ruimte aan onverwachte en vernieuwende wendingen op didactisch vlak.<br /><br /><strong>Een uitnodiging tot experiment</strong><br />De vraag is of dit mooie product op de werkvloer praktisch van nut kan zijn. Graag willen we je uitnodigen om dat met ons te onderzoeken. Gebruik <em>Je beste les</em> minimaal 1x in een nader te bepalen opzet en schrijf daarover vanuit gebruikersperspectief een korte reflectie. Plaats deze op Musework op deze pagina, zie knop links. De uitleg van het maken van de reflectie zie je hieronder bij de groene balk reflectie "en... hoe verliep het spel?"</p> <p>Als je de reflectie hebt gemaakt, plaats dan via de knop "delen" deze op facebook.</p> <p>Met <em>Je beste les</em> en de reflecties willen we het gesprek en de praktijk van innovatie in de didactiek aanwakkeren. Doe je mee? Laat dit dan weten aan Carolien Oostveen via: carolien.oostveen@hku.nl en we sturen je een exemplaar toe. Graag horen we wat je er mee doet. </p> <p> <!-- z-media 1737 {"align":"left","size":"small","crop":false,"link":false} --><!-- z-media 1686 {"align":"left","size":"large","crop":false,"link":false} --></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
Je beste les txt 46
Je beste les 46
voeg een mediabestand toe
Werkvorm
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren