Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs. Tim Ingold, die zo treffend kan aangeven hoe je de kunsten en ontwerpen kunt beschouwen, pleit ervoor dat je als antropoloog, in plaats van de normale bestudering van het verleden om het heden te kunnen begrijpen en beschrijven, zou kunnen werken naar de toekomst zoals ontwerpers dat kunnen. En hoe je daar anderen bij nodig hebt. Hij introduceert hiervoor het begrip 'correspondence' (Ingold 2013) voor de manier waarop je als maker, en als antropoloog, tegelijkertijd moet zien te surfen op een grote en diverse input, in overeenstemming moet zijn met de stroom van gebeurtenissen en voort moet bewegen met mensen in het nastreven van hun dromen en ambities. Het gaat hierbij om improvisatie eerder dan om innovatie en om al makend vooruitkijken eerder dan voorspellen. Maakonderzoek streeft naar 'correspondence' met de makers die er bij betrokken zijn en hun overdracht van het gevondene naar andere makers en in het onderwijs.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><!-- z-media 9187 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
The life of lines
voeg een mediabestand toe
Bron
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren