Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Hoe kunnen we een werkplaats Maakonderzoek ontwerpen dat een ontwikkeling en beweging van kennis - in de meest brede zin - op gang brengt en stimuleert, in en tussen de schools? - werkplaats: fysiek en digitaal, situated, in context - kennis: in de meest brede opvatting, verbonden aan de makers, docenten, studenten en onderzoekers, niet alleen als professionals (in wording) maar ook als mens - ontwikkeling en beweging: kennis als iets dat kan stromen, niet vaststaat, nooit af is of klaar. Zie ingold Inspiratiebron: "Metadesigning Design Research – How can designers collaboratively grow a research platform?" - Mathilda Thama*, Anna-Karin Arvidssonb, Mikael Blomqvistb, Susanne Bonjab, Sara Hyltén- Cavalliusb, Lena Håkanssonb, Miguel Salinasb, Marie Sterteb, Ola Ståhlb, Tobias Svensénb, Ole Victor [Linnaeus University, Sweden & Goldsmiths, University of London]
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
Growing a research platform
voeg een mediabestand toe
Bron
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren